TA L1 VOLKSWAGEN T6

HRK 203

volací znak

1+3

hasičů

AED

(defibrilátor)

Holmatro

Vyprošťovací nářadí

Zajímavosti z výbavy

TA L1 VOLKSWAGEN T6
L

Vozidlová radiostanice

Vozidlová radiostanice
Pomocí vozidlové radiostanice se velitel družstva dokáže spojit s Krajským operačním a informačním střediskem.

L

Ruční radiostanice a svítilny

Ruční radiostanice
Každý člen družstva má k dispozici ruční radiostanici a svítilnu. Ruční radiostanice nám zajišťují spojení mezi sebou na místě zásahu. Velitel je vybaven velitelskou ruční radiostanicí, která umožňuje spojení s Krajským operačním a informačním střediskem.

L

Reflexní vesty

Reflexní vesty
Reflexní vesty používáme při zásazích na pozemních komunikacích pro zvýšení viditelnosti (bezpečnosti) hasičů.

TA L1 VOLKSWAGEN T6
L

Sypký sorbent

Sorbent
Sypký sorbent je speciální prostředek pro zachycení a odstranění kapalin. Umí absorbovat téměř všechny druhy tekutin včetně těch nejagresivnějších jako jsou kyseliny a louhy. Nejčastěji jej používáme u dopravních nehod při úniku provozních kapalin z vozidel.

L

Záchranářský batoh

Záchranářský batoh
V našem záchranářském batohu kromě obvazového materiálu první pomoci najdete krční límce, kyslíkové masky, ambuvak i lahev s kyslíkem.

L

Výjezdový tablet

Výjezdový tablet
Pomocí výjezdového tabletu komunikujeme s Krajským operačním a informačním střediskem. Součástí softwaru je i navigace vozidla k události.

L

AED

AED – Automatizovaný externí defibrilátor
AED – Automatizovaný externí defibrilátor je počítačové zařízení, které používáme pro defibrilaci v terénu. Je schopno analyzovat křivku EKG a vede provedení resuscitace správným způsobem.

L

Vakuová matrace

Vakuové matrace
Vakuová matrace je mnohonásobně použitelná pomůcka k fixaci krku, končetin i celého těla pacientů. Používáme ji při podezření na poranění páteře či pánve.

L

S.T.A.R.T. systém

Systém třídění S.T.A.R.T.
Systém třídění S.T.A.R.T.  je systém třídění při velkém počtu raněných, který určuje způsob a pořadí ošetření pacientů v závislosti na jejich zraněních.

TA L1 VOLKSWAGEN T6
L

Výhled strojníka a velitele

Interiér technický automobil
Strojník má na starost řízení vozidla, zatímco velitel vpravo za pomoci výjezdového tabletu a vozidlové radiostanice udržuje spojení s Krajským operačním a informačním střediskem, a případně i s  ostatními vozidly u zásahu.

L

Naviják

Naviják technického automobilu
Lanový naviják máme upevněn na předním nárazníku technického automobilu. Používáme jej při vyprošťování, případně k zajištění nebo tažení předmětů a břemen.

TA L1 VOLKSWAGEN T6
L

Scoop rám

Scoop rám
Scoop rám jsou specialní podélně dělitelná nosítka určená pro šetrný transport pacienta. Používáme je zejména v případech, kdy existuje podezření na poranění míchy nebo páteře pacienta.

L

Nůžky HOLMATRO

Vyprošťovací nářadí HOLMATRO
Nůžky na vyprošťovacím nářadí HOLMATRO používáme zejména při dopravních nehodách pro roztažení nebo stlačení deformovaných prostor karoserie vozidel při vyprošťování osob.

L

Rozpínák HOLMATRO

Vyprošťovací nářadí HOLMATRO
Hydraulický rozpínák na vyprošťovacím nářadí HOLMATRO používáme zejména při dopravních nehodách pro roztažení deformovaných prostor karosérie vozidel při vyprošťování osob.

L

Zajišťovací klíny

Klíny
Pro stabilizaci havarovaných vozidel používáme množství plastových i dřevěnných klínů. Pomocí jich zajistíme vozidla proti samovolnému pohybu.

L

Motorová pila

Motorová řetězová pila
Pomocí motorové řetězové pily nejčastěji odstraňujeme stromy spadlé na pozemní komunikace a nebezpečné části dřevěných konstrukcí.

Vybrané technické údaje

Zdvihový objem 1968 cm3
Typ motoru naftový
Maximální výkon 110 kW

 

Počet přepravovaných osob 1+3
Max. rychlost 179 km/h
Objem palivové nádrže 75l
Objem redukčního činidla AdBlue 13l

Vozidlo je vybaveno vyprošťovacím zařízením Holmatro a slouží k dopravním nehodám a ostatním technickým událostem.